2013. augusztus 15., csütörtök

Ars poetica

Ezt az ars poeticát a Facebookon olvastam Bakos Barbarától. Ő is a Halmi csoportban van, ezért nem csodálkozom azon, hogy ennyire megszerette az FLP-t, a hálózatépítést.

..., hogy én miért szeretem ennyire a Forevert?
ez hosszú történet, és az évek alatt egyre hosszabb lesz. Alig több, mint egy éve még csak hallottam róla, és nem érdekelt, az üzleti rész...hmmm ...MLM, mindenfajta negatív véleményem volt róla. Majd jött egy csodás szponzor, aztán kettő lett belőle, és elkezdtük kinyitni a szemünket. Az ő hatására meghallgattam mi ez, odafigyeltem...elsőre az üzleti lehetőség fogott meg, megláttam, és tudom ma is, hogy itt éveket befektetve építeni lehet valamit, eredményeket lehet elérni, hónapról hónapra, évről évre egyre nagyobb eredményeket.
Tetszett az üzlet, tetszett a vezetők életszínvonala, azt mondtam kell nekem. Tudtam, hogy jó lehetőség, de csak ennyit; ma már tudom, hogy az MLM a világ szinte egyetlen olyan lehetősége, ami mindenki számára adott, egy út, ami mindenki számára nyitott, és csak mi kellünk hozzá, a szorgalmunk, a kitartásunk, és a megingathatatlan hitünk! Az, hogy mit érhetünk el, az csak ezen a hármon múlik, mennyire vagyunk kitartóak, van e szorgalmunk, és elég erős e a hitünk...

A termékek csak ezután jöttek, tudtam, hogy jó, de csak ennyit. Ma már tudom, hogy nagyon nagy szükségünk van rájuk, érzem, és látom, hogy milyen állapotjavulást érhetünk el a fogyasztásukkal. Tudom, hogy a mai ipari mérgek világában táplálékkiegészítőkre egyszerűen szükség van, kellenek. Ma már szerelmese vagyok a termékeknek, és tudom, csak ezt szeretném használni. Biztatlak Titeket próbáljatok ki minden hónapban 1-1 új terméket, szerezzetek saját tapasztalatot. Ma már tudom, hogy a termékek az egyik legjobbak, minden országban a legmagasabb minősítéseket, tanúsítványokat kapják, kiváló természetes alapanyagokból, gyógynövényekből, növényi kivonatokból készülnek. A legjobb, amit adhatunk magunknak kivül belül egyaránt.
A Forever nem csak pénzt adott, és megélhetést, a Forever világos, és tiszta jövőképet adott, visszaadta az álmaimat, és célok lettek belőlük, mert van egy csodás üzlet, amivel ezt elérhetem. Olyan vezetőink, mentoraink, szponzoraink vannak, akik mutatják az utat, akik segítenek, akiket követhetünk. Pozitív, inspiráló, ás motiváló közegben fejlődhetünk. Sok csodás dolgot tanulunk meg, és közben annyi embernek segíthetünk. A Forever egy eszközt ad a kezedbe, amivel megváltoztathatod az egész életed, amivel elérheted a céljaid, amivel vigyázhatsz az egészségedre, és amivel segíthetsz másoknak is. Amivel felébresztheted őket, hogy többet érnek annál, hogy lemondjanak az álmaikról, hogy van lehetőségük kilépni a mókuskerékből, hogy az életben nem létezni, hanem élni kell, hogy a napokat, hónapokat nem túlélni, hanem megélni kell!
Képviselheted a világ egyik legnagyobb, és legjobb cégét, fogyaszthatod a legjobb termékeket, elindíthatsz másokat egy úton, és segíthetsz nekik! Felkelhetsz minden reggel mosolyogva, tudva azt, hogy a lehető legjobb helyen vagy, a Forevernél..., és ez mind még mindig csak töredéke annak, miért szeretem én annyira a Forevert!