2013. augusztus 24., szombat

Én nem láttam a reklámot a tv-ben. Kérem, azt ne számítsa fel!

Vajon mennyire kerekedne ki a szeme a pénztárosnak a boltban, ha ezt mondanám neki?


Ha tetszik, ha nem, a reklámért (is) fizetni kell.


A sarki boltban sosem lesz olcsóbb vagy akár ingyen a krumpli, a ropi. Ha a saját boltodban vásárolsz, valamint úgy döntesz, hogy a jó tapasztalataidat átadod másoknak, akkor megtörténhet az, hogy akár egy életen át olcsóbbak lesznek a termékek, hogy ingyen lesznek a termékek, vagy még pénzt is kereshetsz azért, amiért a cég forgalmának növekedését segítetted. Korrekt. A döntés a tiéd.


Miért fontos kérdés ez?

Egy életen át mossuk a fogainkat, mosunk hajat, fürdünk naponta, takarítunk, mosogatunk, a nők sminkelik magukat, arcot ápolnak, testápolnak, fogyasztunk gyógyszereket, vitaminokat, zöldségeket és gyümölcsöket, járunk orvoshoz eleget, ahogyan öregszünk, úgy egyre többet... és még sorolhatnám.
Bizonyára szívesen cserélnénk le a napi fogyasztásból azokat a termékeket, amelyek többet ártanak mint használnak a szervezetünknek, amelyek gyenge minőségűek, amelyekről már csak hisszük, hogy megfelelőek stb.

Ha egy életen át akarunk használni, fogyasztani sok-sok fentebb említett terméket...egyszerűen csak azért, mert sokkal jobb általuk, akkor bizony nem mindegy, hogy egy életen át mennyit fizetünk értük, vagy éppen mennyit spórolunk azon, hogy a saját boltunkban vásárolunk, vagy éppen még csak fizetnünk sem kell érte... sorolhatnám a lehetőségeket és az előnyöket még sokáig.

Egy alkalommal kérd meg a szponzorodat, meghívódat, hogy vezesse le neked, hogy egy pici odafigyeléssel mit lehet az FLP-ből kihozni. Döbbenetes! Az emberek egy része pedig csak legyint rá. Az is döbbenetes.


Egy másik gondolat.

Ha a hagyományos értékesítésben egy termék nem fogy úgy, ahogyan a gyártó várja, ha nem kell a fogyasztóknak, akkor azért nincs olyan nagy baj. A gyártó átcsomagolja, kitalál egy másik márkát, új reklámhadjáratba kezd (hiszen a költségeket úgyis megfizetteti velünk), B. S..dor helyett P. I.di.ó próbál majd rábeszélni minket a termékre, és mi újra megvásároljuk (vagyis én nem a reklámok hatására vásárolok, de egy új név, új csomagolás engem is könnyen megtéveszthet). A cég ebbe nem megy tönkre.
Képzeld el, ha egy hálózatban nem vásárolnak csak egyszer az emberek. Akkor óriási a baj! Éppen ezért egy olyan cégnek, mint az FLP, a létezése függ a magas minőségű termékektől. Az FLP termékeiben mindig megbízhatsz! Az FLP 35 éves cég, szerte a világon rengeteg és visszatérő vásárlóval. Nézd meg a rövid filmet, tudd meg, hogy miért bíznak sokmillióan az FLP-ben szerte a világon!