2013. szeptember 12., csütörtök

Vártam a bakit

Azt gondoltam, hogy összedől. Hiszen túlsúlyban vannak az ilyen tartalmak a Facebookon. Előítélet. Mert már hozzászoktam, hogy ilyeneket mutogatnak. Volt több ötletem is, hogy mi lesz a hiba. Már-már dörzsöltem a tenyeremet, vártam az...

 

Sok olyan embert ismerek, aki ezt gondolja az FLP-ről is. Dörzsölik a tenyerüket. Még akkor is, ha már kaptak elegendő információt (megnézték a mi videónkat) ahhoz, hogy helyesen ítéljék meg a hálózatépítést. Miért nem tudják az új információkkal felülírni a nyilvánvalóan téves régit?

Kezdj el munka mellett foglalkozni az FLP-vel! Idővel meglátod, hogy egy nagyszerű építményt emeltél.

Amely akkor is nagyszerű, ha azért emelted, hogy a saját felhasználásod ingyen legyen. Akkor is az, ha azért emelted, hogy a jövedelmedet kiegészítsd egy második jövedelemmel. Akkor pedig már természetesen az, ha jelentős, európai jövedelemre teszel szert általa hónapról hónapra.