2013. szeptember 1., vasárnap

SWOT - ahogyan én látom az FLP-t

CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK, MEGSZÁLLOTTAKNAK!
Mert a sikerhez semmi szükség sincs ezek ismeretéhez. Csak a szinte tiszta melankolikusok érzik szükségét ezeknek az infóknak döntésük meghozásához.
Dönts érzésből, légy lelkes, légy bátorító, hogy merjenek követni!
Hiszen semmit sem veszíthetsz, csak nyerhetsz velünk.



ERŐSSÉGEK (S)



  • FLP – márkanév, a világ egyik legnagyobb és legsikeresebb cége, hónapról hónapra bizonyít 
  • AAA+ minősítés, kóser, iszlám, MTSZ, IASC, ISO, környezetvédelmi minősítés és állatkísérlet mentes 
  • több mint 35 éves múlt, nincs tőzsdén, megbízható vezetés 
  • NETWORK, MLM, nem kell kitalálnia a módszert, ismertek a törvényszerűségek, birtokolhat egy EGYSZERŰ rendszert, és: 
    • nem kell tőkével rendelkeznie 
    • nincs szüksége ingatlanra 
    • nem kell a termelésben dolgoznia 
    • nincs HR feladata 
    • nem kell logisztikával foglalkoznia 
  • emberi környezetben végzett, elegáns munka 
  • vertikális integráció – növénytől a fogyasztóig 
  • piacvezető, egyedi termékek 
  • folyamatos termékfejlesztés, évente több új termék 
  • Egészség–Idő–Pénz / máshol ez nincs meg így! 
  • többféle bevételi és kedvezmény lehetőség (egyéni és csoport bónusz, ösztönzők (autó, world rally, zártkörű utazási klub, jelentős kedvezményt nyújtó telefon flotta, Áfa visszaigényelhető) 
  • passzív, örökíthető bevétel 
  • bizonyos szinttől kevesebb ráfordítással is több elérhető, mint általában a hagyományos másod- vagy főállásokban 
  • nincs szintvesztés, örökre szerzett szintek 
  • kéthavi gyűjtőrendszer 
  • nemzetközi üzleti lehetőség 
  • sosem telítődik 
  • 2,5Milliárd Ft/hó Magyarországon 
  • elismerés és képzés a legsikeresebbektől 
  • nincs konkurencia 
  • nincs főnök 
  • időgazdálkodás egyéni megfontolás szerint, bármennyi idő alatt teljesíthető az egyéni cél 
  • nem sok emberrel dolgozik együtt, mindössze 2-4 komoly emberre van szüksége a sikerhez 
  • ár-érték arány
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

GYENGESÉGEK (W)



  • ez a program is igényel valamennyi időráfordítást
  • érdemes terveznie, rangsorolnia egyéb teendőit, jó időgazdálkodást igényel
  • érdemes tanulnia
  • vannak, akik nem megfelelően csinálják, ezért „rossz hírét keltik”, ami nem pozitív az amúgy is előítéletes emberek előtt
  • kezdetben több a visszautasítás
  • kezdetben inkább az üzlet osztja be az idejét
  • felelősség a megszólítottak felé
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

LEHETŐSÉGEK (O)








CÉLJAINAK MEGFELELŐEN…
  • TERMÉKTAPASZTALATOT szerezhet
  • tanulhat, képezheti magát, fejlődhet
  • javíthat hozzáállásán, lojalitásán, időgazdálkodásán
  • van lehetősége reális célokat megfogalmazni, tervezni, tevékenységet időhöz rendelni
  • kapcsolati tőkéjét fejlesztheti
  • egyre magasabb szinten szponzorálhat
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

VESZÉLYEK (T)







  • nincs főnök
  • nehézzé, gyötrelmessé és lassúvá válik, ha túlbonyolítja
  • többen feladják, kevesebben kitartóak
  • kezdetben hajlandóak alulértékelni a terméket és üzletet egyaránt
  • nem megfelelő termékfogyasztás és termékajánlás
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ERŐSSÉGEK (S) és LEHETŐSÉGEK (O) metszésében








CÉLJAINAK MEGFELELŐEN…
  • kiegészítő jövedelmet vagy akár anyagi függetlenséget szerezhet, CashFlow negyed – váltás, nyugdíjterv, gondoskodás az utódokról.
  • időről időre könnyebbé válik.
  • könnyen ingyenessé válhat az, amit egy életen át szívesen fogyasztana, használna.
  • minden évben több felhasználó a csoportjában az új termékekre.
  • könnyen kialakulhat ön körül egy mindig haladni akaró és képes, egymást szívesen segítő társaság.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

GYENGESÉGEK (W) és LEHETŐSÉGEK (O) metszésében








CÉLJAINAK MEGFELELŐEN…
  • tervezzen!
  • tanuljon!
  • biztosítson terméktapasztalatot, használja a szponzorát, felső vezetőit, a rendezvényeket, eszközöket, akarja megtanulni és jól csinálni!
  • gondolja végig miért kapta a visszautasítást, javíthat a következő alkalomra, ne vegye a szívére!
  • érjen el magasabb szinteket, változik a munkája minősége és mennyisége!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ERŐSSÉGEK (S) és VESZÉLYEK (T) metszésében








CÉLJAINAK MEGFELELŐEN…
  • legyen másolható és egyszerű!
  • tanulja meg „olvasni” az embereket, fogadja el a döntéseiket, és tanuljon meg vezetni (példamutatás, eredmények)!
  • érjen el hamarabb magasabb szinteket, legyen mindig elérhető, legyen mindig mozgásban, bővítse a kapcsolati tőkéjét!
  • tanuljon meg és használjon ellenőrző eszközöket!
  • tudja mindig, hogy miért kezdte el, miért csinálja!
  • ésszel fogyassza a termékeket, adjon megfelelő, akár személyre szabott információkat!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

GYENGESÉGEK (W) és VESZÉLYEK (T) metszésében








CÉLJAINAK MEGFELELŐEN…
  • a felelősség megfelelő kezelésével jobb vezetővé válhat, ekkor könnyebbé válik megtartani maga körül, a programban a munkatársait.
  • készüljön fel a bemutatókra, üzleti találkozókra!
  • nagyon fontos az Ön indulás, és mások elindítása!