2015. május 22., péntek

Az előítélet teher

Öreg székelytől kérdezi az unokája:
- Öregapám, látott már antennát?
- Hát láttam is, meg ettem is.
- De hát az fémből van.
- Akkor csak láttam.

Én is így álltam hozzá... :-)

...és amikor elkezdtem ezt az üzletet, "dolgozott" bennem a félelem. ...és ezt alaposan feltuningolta bennem a környezetem. Tartottam az ismerőseim lesajnáló véleményétől, nem ismertem a termékek hatását, nagy volt bennem a bizonytalanság az üzleti lehetőséget illetően is, hiszen még nem ismertem igazán a Forevert, és nem ismertem a valódi értékét. Pedig! De sok beszélgetést folytattam sikeres emberekkel. Érdekelt a Forever, tudni akartam a titkot, a siker receptjét. Szerettem volna több szabadidőt, és több pénzt hozzá. Terveim vannak az életemmel. Egy közgazdász pedig azt mondta nekem, hogy...
- Csináld másként a dolgaidat! Változtass a jeleneden! Ha alkalmazott vagy, változtass az arányokon... Fokozatosan, teremts átmenetet! Dolgoznod kell. De kinek, mennyit, mennyiért, hogyan...azt gondold újra!
Sokat beszélgettünk. Akkor értettem meg, hogy milyen eszköz van a kezemben. Teljesen mást érdemes itt tenni, mint ahogyan azt a kezdetekkor gondoltam (ahogyan szinte mindenki mást gondol róla, és alaptalanok az így kialakult félelmek az FLP-vel szemben).
Ma már tudom, hogy a Forever nagyon jó választás volt, mert biztonságos vállalkozás, mert egyszerű itt a munka, mert egy profi csapat és egy világcég áll mögöttem, segítenek sikeressé válnom, mert kockázatot nem vállalok vele csak nyerhetek általa, mert sok mindenre megtanít, amit az élet egyéb területein is kamatoztatni tudok, mert... még sorolhatnám. A következőkben rávilágítok a Forever néhány értékére.


Így kell ezt kérem! ... Valóban így kell?

Kattints a képre a videó megtekintéséhez!

Biztosan mindannyian kerültünk már a jelenetben látott helyzetbe. Milliószor látjuk a TV-ben egy-egy ismert ember belemászik a szövetbe, csukafejest ugrik a nyugdíjas a medencébe, az aktuális és jól megfizetett "sztár" kirakja csillogó tányérokkal a síugró pályát stb. A reklámozó cégek talán megengedhetik maguknak, hogy megpróbáljanak manipulálni minket, vásárlókat. ...sok összetevője van ennek.

De egy hálózatépítő vajon megengedheti-e magának, hogy "becsapja" azt, akit arra kért bízzon benne, akivel kapcsolatban azt reméli, hogy visszatérő, rendszeres fogyasztója lesz a termékeknek...sőt, ő maga is kínálja majd ismerősei számára? Nem, nem, nem!
Semelyik Forever munkatárs sem engedheti meg magának, hogy a termékről többet állítson, mint amennyi pozitív terméktapasztalatot képes eredményezni a fogyasztó számára. Hiszen a munkánk nem az eladás, a mindenáron történő értékesítés. Célunk az, hogy az ismerőseink kipróbálják a termékeinket, és azután ők maguk akarják majd rendszeresen fogyasztani azokat, a saját nevükön, vásárlói azonosítójukon (ahogyan a mindennapi bevásárlásukat is végzik) szerezzék be a termékeket (kényelmesen az internet és a futárszolgálatok vagy pick-pack pontok igénybevételével), és emellett ajánlják majd szívesen a termékeket ismerőseik számára. Ez a folyamat csak egy becsületesen, a másik embert tisztelve végzett "munka" által történhet meg. Vagyis nem én, nem mi adjuk el a termékeket, hanem a termékek adják el  magukat újra és újra... mert kiválóak, s mert kiváló az üzleti  modell is.

Gyakran -talán- félünk az újtól, vagy csak nincs türelmünk energiát fordítani arra, amit egy ismerősünk, barátunk, rokonunk, testvérünk ajánl számunkra... Pedig ... a mi esetünkben nagyon megérné!

Bizony könnyebb annak a dolga, aki könnyen és gyorsan képes a különbségeket meglátni. 



Voltál már részese ehhez hasonló párbeszédnek?

- Szia, Jóska! Örülök, hogy összefutottunk, mert komolyan beszélni szeretnék veled! A múlt héten egy közös ismerősünkkel együtt csatlakoztunk egy nemzetközi vállalathoz, mert elegünk van már a mókuskerékből. Azt gondoljuk, hogy nagyon jó döntés volt. ...
Jóska közbevág...
- MLM?
- Igen, a Fore...
- Áh! Azt ismerem!

Vagyis...

Öreg székelytől kérdezi az unokája:
- Öregapám, látott már antennát?
- Hát láttam is, meg ettem is.
- De hát az fémből van.
- Akkor csak láttam.

Az előítélet gyakran több kárt okoz, mint az információ teljes hiánya. Gondold végig a következő képen látottakat!
Nagyítani a képre kattintva tudsz.

Én azt mondom neked, mássz utánam a létrára!

Még mindig úgy érzed, hogy egyformán látjuk a Forevert?

Kattints a képre a videó megtekintéséhez!

Gondold újra! Ha oly' sok ember számára jelent kiváló megélhetést, életszínvonalat az FLP, akkor nem lehet sem átverés, sem olcsó játék. Ha másként gondolod, gondold újra, mert sok múlhat rajta! Ne menj el mellette! Nézd meg a többi rövid filmet is, majd gondold újra, hogy mit jelenthet számodra az a cég, amelyik még a világot megrengető válság idején is képes befektetni, fejleszteni, pontosan, határidőre teljesíteni vállalásait! Ez a cég a biztonságot és a jobb anyagi körülményeket jelenti a számodra, ha elfogadod... hogy együtt dolgozzatok. 

Ismerd fel a lehetőséget!
Kattints a képre a videó megtekintéséhez!

...és kövesd annak az embernek az útmutatásait, aki megmutatta neked ezt a weboldalt, ezt a lehetőséget!

Kattints a képre a videó megtekintéséhez!



Hidd el, hogy nem kell lemondanod az álmaidról! Egy olyan csapattal dolgozom együtt, ahol mindenkinek vannak álmai, céljai, és hisznek azok elérhetőségében. Lelkesek vagyunk, egymást segítjük, pozitívan gondolkodunk, fontos számunkra az egészség, a jó hangulat, szeretünk utazni, barátkozni!

Ha vannak álmaid, céljaid, akkor vedd fel velem a kapcsolatot, hogy beszélhessünk arról, hogyan tudunk segíteni neked is!

Benke Zoltán
70-947-7256
benkez@gmail.com
Skype: csenbenke
Ide kattintva telepítheted a Skype-ot ...és beszélj velem INGYEN! 

...vagy Lépj kapcsolatba velem! az űrlap kitöltésével!


Mit gondolsz? Mikor van nagyobb esélyed céljaid megvalósítására? Ha összefogsz olyan emberekkel, akik szívesen segítenek neked is, mert ők már tudják, hogy együtt könnyebb, biztosabb, gyorsabb? Vagy ha minden nehézséget egymagad próbálnál megoldani?

Kattints a képre a videó megtekintéséhez!


Nálunk nem kell karok és lábak nélkül úsznod. Kezdj bele bátran! Segítünk.

Kattints a képre a videó megtekintéséhez!