2015. augusztus 16., vasárnap

Bosszankodás vagy elégedettség... Vásárlás után

Ma reggel megfordultam néhány pékségben Miskolcon, hogy almás rétest vehessek. Sehol sem volt... csak almás-leveles. Nagyon gyanús volt, hogy nem lesz benne alma, vagy valamiféle almát utánzó töltelék. Már több ötletem nem volt, hogy hová mehetnék friss pékáruért, ezért megvettem. Hogy mit vásároltam? Valami... semmit! A töltelék mennyisége messze nem érte el a tészta térfogatának öt százalékát! És eladják.
Inkább kerülne 20 Ft-tal többe, csak lenne benne töltelék! Nem. Az árral akarnak versenyképessé válni a pékek is, nem a minőséggel. Pedig én már pont ezért nem járok be több pékségbe sem. Többször csalódtam, nem kérek belőlük többé. Jó ez így nekik? Ők tudják.

Én nagyon büszke vagyok a Foreverre! Azt kapod, amit ígérnek. Nincs alku a minőség rovására. Hogy drága? Nem! Két dolog miatt sem. Az egyik az, ha valamire egyáltalán nem éri meg költeni, mert pocsék, akkor ha olcsó is nagyon drága. A legdrágább vásárlás! Másrészt a Foreverben van lehetőséged, hogy a termék olcsóbb, egyre olcsóbb, akár ingyen legyen számodra, akár egy életen át. ...és még pénzt is kereshetsz vele, akár egy életen át!

A Forever mindig nagyon jó választás! Ezért tartok ki mellette már sok éve.

Te használsz, fogyasztasz már évek óta olyan termékeket, amelyekkel soha nem volt gondod, amelyektől mindig az elvárható legjobbat, az ígért minőséget kaptad, kapod?
Lehet helye a Te életedben is a Forever termékeinek?

Keress elérhetőségeim valamelyikén, ha szívesen kérdeznél tőlem!
Benke Zoltán
70-947-7256
benkez@gmail.com

Valljuk be magunknak őszintén, hogy Magyarországon még sok termékkel és szolgáltatással járunk úgy, mint ma én az almással!