2014. március 8., szombat

"Az FLP-be fektetett munka sokszorosan megtérül."

"...világéletemben sok pénzt akartam keresni, ezért lettem mérnök. Számító dolog ez, de kizárólag azzal törődtem, hogy ebben a szakmában el lehet helyezkedni és normálisan fizet, ezenkívül egy munkahely ezen a területen jó start lehet egy saját vállalkozáshoz...Más kérdés, hogy nem így történt. El kellett mennem dolgozni, benzinkutasnak sikerült. Pedig akkor már megtalált az FLP mint lehetőség, de még nem akartam, nem mertem váltani. Szerettem azt a munkát, az ottani társaságot, és volt egy fix bevételem, ami biztos hátteret adott. A hálózatépítéshez még kevés volt az önbizalmam, de azért belefogtam az üzletépítésbe is...Körülbelül egy évig, 2007. év elején 14 hónap után lettem manager, és ekkor már otthagytam a benzinkutat. Én ma is azt mondom az új munkatársaimnak, nem baj, ha az elején megtartják a főállásukat, nem mindenki olyan bátor, hogy feladja. Kell egy bizonyos idő, amíg kiépül a forrás, és hoz legalább kétszer-háromszor annyi bevételt, mint amennyit az alkalmazotti lét ad."

A Forever magazin februári számában olvashatsz egy rövid interjút egy mérnök-orvos házaspárral, akik nagyon sok üzletépítő példaképei. Miért? Ismerd meg őket! Kattints a képre, majd lapozz a 26. oldalra!